آرزوها
آرزوها



 

 

 

 

نمیدونی چقدر به اون حسودیم میشه ! چقدر دلم میخواد به جای اون من بودم ! خودت خوب میدونی که

 من حسود نیستم ؛ اما این بار واقعا بهش حسودیم میشه ؛ به اونی که اینقدر راحت میاد پیش تو .

اونکه برای یه لحظه هم که شده نگاهت رو به خودش می کشونه و تو قاب چشمات می شینه ؛ نمیدونم

 چیکار می کنی . شاید اصلا بهش اهمیت ندی ؛ ولی من به اون قاصدکی که باد آوردش پشت پنجره ی

 اتاقت ، حسودیم میشه !

 

 

 ...

 

سکوتم تنها حرفی است که در زربافت های قلب بی تابم می پیچمش و به دست کبوتر قاصد می سپارم

 تا نغمه هایش را برات بخونه . چه قصه ی شیرینی ! تو با نگات حرف میزنی و من با سکوتم ! شاید

اینطوری بهتر باشه ؛ چون اونوقت دیگه عاشقانه های پروانگیمون رو هیچ گوشی شنیدار نیست .

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در دو شنبه 3 مرداد 1388برچسب:, ساعت 23:38 توسط پروانه - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar